Postanowienia Ogolne
§1 Prezentowane na forum poglądy, opinie i odpowiedzi na pytania prawne mają jedynie charakter informacyjny i pomocniczy i nie powinny być traktowane jako wiążące kogokolwiek.
§2 Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio: Administrator - osoba zarządzająca forum i czuwająca nad jego właściwym funkcjonowaniem, posiadająca również funkcję moderatora każdego działu forum (dotyczy również Administratora Głównego). Cookies - niewielkie pliki tworzone przez przeglądarkę użytkownika ułatwiające i wspomagające pracę programu. Emblemat (Avatar) - niewielki obrazek określający użytkownika forum (z zastrzeżeniem postanowień szczególnych dotyczących emblematów; patrz niżej). IP, adres IP - liczbowy ciąg identyfikujący komputer w sieci. Moderator - osoba strzegąca porządku w powierzonym mu dziale forum. Moderator może w określonych przypadkach zmieniać, usuwać lub blokować posty/tematy użytkowników. Post - informacja, pytanie, odpowiedź, głos w dyskusji lub jakikolwiek inny materiał zamieszczony na forum przez użytkownika.
§3 Korzystanie z forum jest bezpłatne.
Posty
§4 Publikować posty na forum może każdy zarejestrowany użytkownik.
§5 Adminstratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za prezentowane przez innych użytkowników treści. Zobowiązani są jednocześnie do ich nadzorowania.
§6 Administratorzy i moderatorzy forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli uznają to za stosowne.
§7 Administratorzy i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania danych użytkowników i ich postów.
§8 Temat, którego tematyka nie odpowiada działowi, w którym został opublikowany, zostanie przeniesiony do odpowiedniego działu. Temat zostanie przy tym odpowiednio oznaczony.
§9 Zabronione jest spamowanie forum. O tym czy dana wypowiedź jest spamem decydują Administratorzy i Moderatorzy.
Nazwy użytkownika (nicki)
§10 Nazwy użytkownika powinny być w miarę krótkie i nie powinny zawierać jedynie znaków niestandardowych (!.;,:.-_'#, itd.).
§11 Nazwy użytkowników nie mogą być adresami stron www
Podpisy (sygnatury)
§12 Umieszczanie w podpisach linków do innych stron oraz reklam wymaga zgody Administratora. W tym celu należy skontaktować się z nim za pośrednictwem systemu Prywatnych Wiadomości (PW). Obrazy w sygnaturach nie mogą przekraczać wielkości 450x200. Nie stosowanie się do tego wymogu będzie się wiązało z otrzymaniem ostrzeżenia, a w ostateczności zablokowaniem konta na forum.
Emblematy (avatary)
§13 Wymiary emblematu mogą maksymalnie wynosić 100x100 pikseli.
§14 Dopuszczalne są jedynie pliki z roszerzeniem *.jpg, *.gif i *.png.
Postanowienia końcowe
§15 Każda osoba może posiadać tylko jedno konto na forum. Złamanie tej zasady grozi usunięciem wszystkich kont i całkowitym zablokowaniem dostępu do forum.
§16 Zaznajomienie się z niniejszym regulaminem jest konieczne aby móc się zarejestrować i korzystać z forum.
|